Najlepsze praktyki mailingu reklamowego

Najlepsze praktyki mailingu reklamowego

Mailing reklamowy jest świetną, niskokosztową metodą napędzania zaangażowania i konwersji. W rzeczywistości, jest to prawie zawsze kanał marketingowy o najniższym koszcie konwersji, ponieważ znajduje się na samym dole lejka.

Nie oznacza to jednak, że jest to łatwe. Wiedza o tym, że powinieneś wysyłać e-maile, to coś zupełnie innego niż ich faktyczna koncepcja i realizacja. Mamy więc kilka najlepszych praktyk e-mail marketingowych, które możesz zastosować, aby rozpocząć kampanie w tym roku.

Planuj z wyprzedzeniem, ustal harmonogram

Jeśli planujesz wysyłać cykliczny newsletter do swoich subskrybentów – czy to co miesiąc, czy co tydzień, czy też codziennie (ale to już trochę za dużo) – powinieneś trzymać się stałej pory. W ten sposób subskrybenci będą mogli spodziewać się go w swojej skrzynce odbiorczej, Ty będziesz mógł z wyprzedzeniem zaplanować treść, a wszyscy będą zadowoleni.

Jeśli jednak Twoja firma planuje dużą promocję, nie ma potrzeby trzymać się powtarzającego się harmonogramu. Zamiast tego upewnij się, że mailing reklamowy uwzględnił osoby, które nie otworzyły pierwszego maila lub nie kliknęły w niego.

Trzymaj się spójnego brandingu

Poczta elektroniczna to bardzo osobisty sposób na komunikowanie się z odbiorcami. Upewnij się, że konsekwentnie wykorzystujesz styl swojej marki. Może to być bardzo mylące, jeśli wysyłasz poważne aktualizacje i zabawne promocje za pośrednictwem tego samego szablonu, więc staraj się wyróżniać kolory i czcionkę e-maili dla każdego z nich.

Zoptymalizuj linię tematu i tekst zapowiedzi

Tak wielu specjalistów od marketingu udoskonala treść e-maila, a następnie całkowicie zapomina o napisaniu dobrej linii tematu i tekstu zapowiedzi. Temat e-maili jest jak uścisk dłoni. To pierwsze wrażenie, jakie Twoi odbiorcy odniosą po otwarciu e-maila, który chcesz im przekazać.

Dla newsletterów, rozważ stworzenie spójnego tematu, np. „Twoja tygodniowa aktualizacja biznesowa”. Możesz wykorzystać tekst zapowiedzi, aby wyjaśnić, co jest w środku, np. „Nie przegap! Wielka wyprzedaż butów i nie tylko!”. Tekst i tytuł mają być przede wszystkim spójne.

CATEGORIES
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus (0 )